Drodzy Klienci,
Robimy wszystko, żeby nasze usługi były dostępne dla każdego. Pracujemy nad:
- stroną internetową,
- bankowością elektroniczną,
- aplikacją mobilną.
Zmieniamy nasze regulaminy na prosty język, żeby były łatwe do zrozumienia.
Do 28 czerwca 2025 roku pokażemy Deklarację Dostępności. Będzie w niej napisane:
- jak działamy, żeby usługi były dostępne,
- co robimy, żeby poprawić dostępność,
- jak się z nami skontaktować w sprawach dostępności.
Jeśli chcecie, w 7 dni możemy przygotować dokumenty w formacie:
- Polski Język Migowy (PJM),
- nagranie audio,
- alfabet Braille’a,
- duży druk.
Piszcie do nas na: sekretariat@lwbsdrezdenko.pl lub zgłaszajcie prośby przez Usługę Bankowości Elektronicznej (UBE).
Dziękujemy i zapraszamy do kontaktu!