Drodzy Klienci,

Robimy wszystko, żeby nasze usługi były dostępne dla każdego. Pracujemy nad:

  • stroną internetową,
  • bankowością elektroniczną,
  • aplikacją mobilną.

Zmieniamy nasze regulaminy na prosty język, żeby były łatwe do zrozumienia.

Do 28 czerwca 2025 roku pokażemy Deklarację Dostępności. Będzie w niej napisane:

  • jak działamy, żeby usługi były dostępne,
  • co robimy, żeby poprawić dostępność,
  • jak się z nami skontaktować w sprawach dostępności.

Jeśli chcecie, w 7 dni możemy przygotować dokumenty w formacie:

  • Polski Język Migowy (PJM),
  • nagranie audio,
  • alfabet Braille’a,
  • duży druk.

Piszcie do nas na: sekretariat@lwbsdrezdenko.pl lub zgłaszajcie prośby przez Usługę Bankowości Elektronicznej (UBE).

Dziękujemy i zapraszamy do kontaktu!