MOBILNE PRZYSPIESZENIE – BLIK

Zapraszamy Państwa do skorzystania z nowej funkcjonalności, uruchomionej w ramach akcji: Mobilne Przyspieszenie.

Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją Nasz Bank.

Gdzie użyć BLIKA?

Zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.

Gdzie znajdę BLIKA?

W aplikacji mobilnej Nasz Bank, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

Jak korzystać z BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdź go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

Jak płacić BLIKIEM w internecie?
 
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
 
 Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
 
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji Nasz Bank.
 
 

Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
 
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji Nasz Bank.

BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie,  zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym

dostępem!