Jak złożyć reklamację w Towarzystwie Ubezpieczeniowym?
- Ustnie: Zadzwoń na numer telefonu: +48 913 913 913. To najszybszy sposób.
- Pisemnie:
- Osobiście w siedzibie: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa.
- Listem na adres: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa.
Reklamacja u Agenta (Lubusko-Wielkopolski Bank Spółdzielczy):
- Wypełnij formularz reklamacyjny.
- Opisz krótko problem.
- Napisz, czego oczekujesz od Generali.
- Podaj dane, by można było Cię utożsamić (np. imię, nazwisko, numer polisy).
- Podpisz reklamację.
Jeśli reklamacja dotyczy spraw, które nie są związane z działalnością Banku jako Agenta, Bank nie może jej przyjąć. Należy wtedy złożyć reklamację zgodnie z procedurą na stronie www.generali.pl.
Jak pobrać dokument?
- Kliknij w nazwę dokumentu.
- Zapisz plik na swoim urządzeniu.
- Otwórz i wydrukuj.