Jak złożyć reklamację w Towarzystwie Ubezpieczeniowym?

  • Ustnie: Zadzwoń na numer telefonu: +48 913 913 913. To najszybszy sposób.
  • Pisemnie:
    • Osobiście w siedzibie: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa.
    • Listem na adres: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa.

Reklamacja u Agenta (Lubusko-Wielkopolski Bank Spółdzielczy):

  • Wypełnij formularz reklamacyjny.
  • Opisz krótko problem.
  • Napisz, czego oczekujesz od Generali.
  • Podaj dane, by można było Cię utożsamić (np. imię, nazwisko, numer polisy).
  • Podpisz reklamację.

Jeśli reklamacja dotyczy spraw, które nie są związane z działalnością Banku jako Agenta, Bank nie może jej przyjąć. Należy wtedy złożyć reklamację zgodnie z procedurą na stronie www.generali.pl.

Jak pobrać dokument?

  • Kliknij w nazwę dokumentu.
  • Zapisz plik na swoim urządzeniu.
  • Otwórz i wydrukuj.